Organizačná štruktúra
Organizačný poriadok Kancelárie Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky (ďalej len „kancelária“) je jej základným vnútorným aktom riadenia, ktorý upravuje najmä organizačné členenie kancelárie, náplň činnosti jednotlivých organizačných útvarov a vzájomné vzťahy medzi nimi, pravidlá zastupovania zamestnancov a rozsah oprávnení, povinností a zodpovednosti vedúcich zamestnancov.
Kancelária sa člení v zmysle Organizačného poriadku na niekoľko organizačných útvarov. Medzi tieto patrí odbor súdnych, analytických a podporných činností, pod ktorý spadajú oddelenie súdnych činností, oddelenie analytických činností, referát prvého kontaktu s verejnosťou, knižnica Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky, referát správy registratúry. Ďalším odborom kancelárie je odbor ekonomiky, prevádzky a správy majetku, pod ktorý spadajú prevádzkové oddelenie, ekonomické oddelenie, referát verejného obstarávania, referát správy majetku a referát riadenia projektov. Medzi ďalšie organizačné útvary Kancelárie patria osobný úrad, oddelenie IT, generálny sekretariát, referát vnútorného auditu, referát legislatívno-právnych činností, referát osobitných činností a referát kybernetickej bezpečnosti.
Vedúca kancelárie priamo riadi riaditeľa odboru súdnych, analytických a podporných činností, riaditeľa odboru ekonomiky, prevádzky a správy majetku, vedúceho osobného úradu, vedúceho oddelenia IT, vedúceho generálneho sekretariátu, referát vnútorného auditu, referát legislatívno-právnych činností, referát osobitých činností, a referát kybernetickej bezpečnosti.
Organizačná štruktúra kancelárie: